Thursday, May 6, 2010

phone saya pilih so far..W508

setelah ditimpa kesedihan kerana ''please click here'' kerana kekurangan specs nye (sbb SE punya music da best so far >w<)..phone ni dah cukop cun dah tp xle men mp3 lah pulek~.. dan kesedihan kerana ''gambar di bawah ini'' kerana ade kekurangan di situ

dan setelah ditimbang-timbangkan so far(sampai nak nanges..XDD xdelah, gurau je)

saya nak yg kat bawah neyh :p



yer..saye nak kaler puteh..tapi kalo ade extra skin boleyh dipilih and didapati..saya nak pilih kendian :D hehe..ibu abah leh survey harge dielah..so far saya berkenan dgn yg ni..melaenkan ade product SE W yg baru dgn specs yg sy nak..yg ni ade megabass, xde clear stereo ngn clear bass cam yg sy reject W980 tu..tapi kalo ade W yg ade specs yg sy nak plus equilizer cam ni...saya timbang2 kendian eh :D ..ye..saye dah plan wisely now..hopefully sy follow dgn wisely and full with er...disiplin..hehe...salam~..iA t kite skype..esk ptg ade tmpt klong nak pgy so not sure can on skype ke x..but if dpt, klong on okay ^~^ sayang semua~

2 comments:

Nabilah said...

w980 tu mahal lagi la...
sebelum klang nak beli c905 tu klang minat w980...
tapi harge die 2000 lak...
tu yang x jadi tu...

Unknown said...

haha...kite nak W508...ade sumthin yg dye ad yg w980 xde ((:

Pesanan sepanjang masa, di mana jua.