Thursday, March 18, 2010

doctors of 2014

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKATUH

Pertamanya, UNIT AKADEMIK PCI ingin mengucapkan tahniah bagi TAHUN 1 yang telah menghabiskan exam final dan pada TAHUN 4, teruskan berjuang, kami doakan untuk kecemerlangan semua di Dunia & Akhirat.

Di sini, ada beberapa pengumuman penting.

1. Insha Allah, universiti akan berpindah pada 27hb MAC 2010 (2 Sabtu depan) ke Moussah. Jadi sediakanlah diri kamu semua untuk nak pindah. hanya TAHUN 1,2& 3 sahaja yang akan berpindah.

2. Difahamkan bahawa universiti tersebut (Moussah) is still disewa by Faculty of Medicine (means that building is not belongs to Faculty of Medicine); So, UNIT AKADEMIK menjangkakan akan timbul isu isu mengenai masalah kelas praktikal or lecture clash. Facilities tak berapa memuaskan (Lec Hall incondusive, Library tak boleh accommodate students etc) dan mungkin kehadiran lecturer akan menjadi sedikit lewat. UNIT AKADEMIK berharap agar semua mahasiswa dapat bersedia untuk menempuhi halangan ini bersama. Kita doakan yang terbaek untuk semua. Amin.

3. Kepada TAHUN 2, UNIT AKADEMIK menasihatkan agar kamu semua tidak menangguh sebarang tugasan kini kerana Insha Allah, semua kelas practical yang dipostpone sekarang ini, akan dijalankan setelah kita berpindah ke sana. Jadi, kemungkinan kamu akan sibuk dengan assignment yang berlambak. So, make sure selesaikan tugas yang ada sekarang ni.

4. Sekali lagi, untuk TAHUN 2. Oleh kerana kita berkongsi Lec Hall dengan senior TAHUN 3, semua lecture kita akan bermula pada pukol 12 keatas (Lec TAHUN 3 akan start dari pukol 8 onwards). UNIT AKADEMIK telah berusaha untuk menukar jadual tersebut. Namun pihak admin tidak mampu menukarnya. Satu je inisiatif yang tinggal iaitu; kami meminta agar Admin meletakkan subject yg heavy dipermulaan lec (1200) dan meletakkan subject yg light di pengakhiran lec. Tapi, watever it is, kamu semua kena ready to face this.

5. TAHUN 2; lec esok akan di buat di:
LECTURE A di auditorium 2 di Academic Building (1st floor)
LECTURE B di auditorium 1 di Academic Building

* sekiranya ada apa apa kesalahan, UNIT AKADEMIK memohon maaf dan kami mendoakan kejayaan untuk semua. Amin. Wassalam.

No comments:

Pesanan sepanjang masa, di mana jua.